3/11/10

minggu otak beku

assalamualaikum..

1. minggu ni adalah minggu study week kat tempat belajaw aku ni hah.. aduhaii. berkobar la smangat aku x nak balik rumah study week sbb nak STUDY konon kat sini..

2. selama beberapa hari ni..aku kata nak study ni.. aku bgn PAGI pukul 1ptg. eh, keliru kan bgn pagi tapi petang. ntah ape2 ntah.

3. apa aku buat mlm hari? YEAHHH.. cemerlang la exam aku. terbaik! mlm2 aku menahan mata. buat ulasan pasal filem2 yg ada atas donia ni..

4. stakat ni trilogi resident evil dah settle. love happen dah settle. shutter island pon settle. tapi susah jugak hati aku ni kan.. trilogi TAXI x settle lg walaupon 1. haisshhh..

5. bangga dan berbunga hati mak ayah aku kalo tau betapa anak dorang rajin kat sini. menelaah mana-mana babak yg kureng dlm satu1 filem. tahniah olyn. u are the best!

6. adat lah. nak exam je.. mata jahat. bukak buku je ngantok. perot jahat jugak. bukak buku je lapo. telinga jahat jugak. bukak buku je dgr org nyembang macam2. x join skaki rasa bebal plak.

7. tapi pape pon, aku hope aku leh settlekan semua bab2 yg masok sbelom paper tuh tiba. bukan ape.. kat slip exam dah ada no. meja.. sah2 x leh kawtim dah ngan member2 nak ngenyit jawapan.

8. ALL THE BEST KAWAN-KAWAN. ALL THE BEST BABY.




RAPUAN JAM 10.12PM

No comments:

Post a Comment