3/11/10

drama melayu

assalamualaikum..

1. aku baru je lepas layan cite cerekarama melayu tajuk CINDERELLA BLUES. drama ni main kat tv3 masa aku balik cuti harituh. tapi aku x tgk habes. so mlm ni sbb ada mase teluang sket aku bantai la tgk kat u tube.

2. overall cite ni ok-ok la.. standard drama tempatan. story line yg pendek & lompat sana sini.

3. cite ni hidop sbb lawak2 yg ade. ngan ebi yus n jalil hamid cakap pelat nogori eh.. mmg lawak. didie alias pon buleh tahan ala-ala mak tiri cinderella gitu.

4. tapi nye cite ni cam da bese sgt story nye. kawen paksa, kawen ngan org kaya.. pastu kawen,kawen,kawen..suka. yg penting, slh sorang mesti kena kaya. x kaya, xde cite la.

5. yg x best nye bile bab kawen paksa tapi pompuan tu mula2 mesti kena buruk. x buruk, tomboy. pesal ek? typical la. buat la pompuan tu mmg havoc, mmg lawa ke.. sian org2 yg x brapa nak lawa. cam x de hak nak disayangi je.

6. pastu dlm cite ni kononnye si didie alias nih gile harta sampai nak kawen kan anak die ngan cucu angkat org kaya. alih-alih die jd baik tetibe, pastu jatuh sakit dah nak last2 cite pastu die sehat n ending cite die tgkp gambar famili ramai-ramai. apakah???

7. tp camne pon.. aku rase drama ni ok la utk hiburan santai hujung minggu. boleh la layan.. nak gelak2 sikit ngan lawak2 dlm drama ni. mgkn ade benda2 yg cite mlayu patot tuka sket sbb dah basi sgt dah.. pnonton nak kelainan. even cite yg terlampau sedih ngan rumah yg xberlampu atau lampu malap-malap pon org dah muak nak tgk.

8. all the best to our local industry of film! =)



RAPUAN JAM 3.36AM.

No comments:

Post a Comment