11/8/10

sila lah baca!

assalamualaikum..

1. hari 1st puase. best. sbb semangat nak raya aku mmg kat tahap paling tinggi. i dunno why. sayang. puasa dan raya kite yg ke4.

2. puase aku kali ni aku hope sgt2 aku dpt lalui ngan sesempurna mungkin walaupon aku x layan 'sempurnakan harimu'. haha. tettt. pada yang berkenaan, die je la paham. =)

3. aku tekad nak buat blog secara konsisten. x nak hangat2 taik je.

4. pada semue umat islam x kire la kat mane, selamat menjalani ibadah pose. kot ade sape2 yang terbace la kan blog hangat taik aku ni.

5. pose aku rase best sbb skang aku kat rumah. hehe. berbuka ngan famili mmg best! tp tunggu la lg 3 hari kan. aku dah balik sarang aku, berbuka bedua je ngan bebi, urm.. urm.. urmmm.

6. x de ape nak kate dah utk topik ni. selamat bersahurlah semua ye. n bebi. gudnite!

- bulan pose thn 2000 bulan pose yg plg x leh blah. pose tanpa sorg mak. hebat dugaan tuhan. walaupon dah 10 kali pose berlalu, i still miss u ma..

rapuan jam 1.24am.

No comments:

Post a Comment