12/8/10

mama tolonglah!

assalamualaikum..

1. salam aku harini agak sugul kot bunyinye. aku sgt gersang skang. sila faham.

2. AKU NAK CAMERA DSLR ITU!!

3. aku minat giler kot potograpi2 nih. kalo aku amek gamba aku mesti nak angle gamba aku tuh cam cun sket & nmpk unik. tp sbb pakai henpon murah je.. gamba aku slalu nmpk bese2. suam2 je..
4. so.. aku smpn la cita2 nak beli camera puseng2 tuh. sbb mase aku nak camera tuh, aku x taw lg namenye ape. lame2 da nyembang2 baru aku taw name beliau DSLR.

5. sampai skang aku mharap lg kot nak pakai camera tuh. aku nak kiteorg punye holiday bln 11 nanti aku amek gamba die, the best shot ever. angan2 ler.. sayang. gamba awak tetap saye amek pakai LG fon saye. =( awak x kesah kan. walaupon ngan fon je, it is still YOU in that photo. still my bebi.

6. aku baru je lpas usha2 DSLR murah2 or aku leh byr secara ansuran. but then.. nak beli buku seratos pon aku x beli2.. nak byr bulan2 seratos lebih?? aku insaf.

7. better le aku ukur baju kat badan sendiri kan. aku x de DSLR pon bfo nih.. best je every holiday aku.. so..olyn.. lupakan DSLR mu. maybe tuhan nak bg aku rezeki lain kali.. =)

- aku penah amek gamba pakai fon sabun. NOKIA 6600. gamba aku n bebi kat sawah padi. gamba yg dpt pujian ramai. so.. it is still a nice picture even aku x pakai DSLR kan. yayyy!

rapuan jam 1.09am.

No comments:

Post a Comment