15/8/10

jack daniels & muka buku.

assalamualaikum..

1. same ade pasan or x.. ramai da pguna FB skang suke sgt2 bgamba ngan botoi air setan nih. ape yg best? ntah.

2. tp kalo tanye aku, selaku mlayu & islam nih.. kalo aku buat prangai gitu, aku akan gantong je diri aku sendirik kat tiang lampu jln tuh. sbb.. aku x malukan diri aku sendiri je. tapi yg paling penting muka MAK BAPAK aku mmg mcm kena conteng kapor sireh, kapor barus, kapor kaler hitam lg.

3. kalo yg bgamba tuh india ke, cina ke.. ok la. da mmg air tuh ade dlm pape upacara dieorg. nih malayu. islam. yg lg nmpk cam tahi, bile religious view kat FB tuleh plak ISLAM.

4. aku x taw la yg bgamba tuh minom ke x air setan tuh. kot la bgamba je saje nak tarek phatian. nak byk kan komen. tp ape la motif bgamba ngan botoi tuh? lawa ke? botoi pepsi blue lawo lg kot.

5. sedih kot kalo tgk org islam, melayu bperangai mcm gitu. siap bile org nasihat kate air tuh air setan, haram.. marah2 plak. katenye x gune duet mak bapak org lain. pehh.. best giler jwpn. kalo jawab depan tuhan esok gitu, agak2 kena panah petir x..

6. melayu zaman skrg. da x taw halal haram nye mknn tuh. nak kate buta x kan la buta perot sampai arak tuh haram pon x reti. kalo minom pon x payah le nak bangga2. siap snap 2,3 keping gambo buat knangan. sumpah selenge giler prangai gitu. BARU NAK UP.

7. kite x penah muda tuk buat dosa. tapi x penah tua tuk btaubat. moga2 allah bukak kan le pintu hati org2 yg berbangga giler babas ngan JACK DANIELS nih btobat. takot nnt tgh pose nak snap gamba ngan botoi air setan tuh tuhan tarek nyawa.. dah mati kering ngan botoi tuh. kot tuhan nak tnjk botoi tuh x leh lpas dr tgn pulak. hah. mati le ngan botoi2 tuh skali.

8. sempena RAMADAN yg mulia nih, aku doakan.. org2 gini diberi hidayah. jgnlah dekat2 ngan air kencing setan tuh lg. jgn lah pegi lg tmpt2 bawak bala gitu. yela.. nak dpt botoi tuh mesti le kena gi CLUBBING siot. aku sgt pecaye tempat yg x baik x kan mendatangkan benda yg baik.

- dulu ade sorang membe aku namenye tuttuuttuttt.. bangga diri plak mkn BABI. haha. aku x taw nape nak glak. muka cun skali mkn benda busuk. haha. sian. pape pon. aku doa2 la die da tobat skang sbb da lame pon aku x jumpe beliau.

rapuan jam 2.29am.

credit to ohartis for the pitca. =)


No comments:

Post a Comment