5/12/10

exam macam mana sayang?

assalamualaikum...

1. kalau soalan entri kali ni untuk aku, the answer is macam harrrrr!!! okay la. my bad. aku ada 19 bab untuk dibaca tapi aku tak baca dan memang sengaja tak membaca. you deserve it olyn.

2. tapi kalau soalan ini ditanya kepada bebi. kata dia okay je. hakhak.. maybe la sebab dia baca jugak satu dua bab. satu dua bab dari sembilan belas yang ada. banyak gila!

3. harini aku exam paper principle of management atau di melayukan pengantar pengurusan. how was the paper sayang? paper tadi hancur!

4. tapi yang aku heran sangat, kenapa ada yang buat paper tu sampai 2 jam setengah? aku puas la letak gam kat ponggong aku so that aku tak keluar awal. tapi, aku dah siap. tak reti pulak nak melangut lama-lama.

5.next paper, statistik untuk sains sosial. nama paper pun dah pelik so tak pelik bila aku repeat paper ni. hehe.. good luck to me. good luck to you my baby. no repeating. yeh!

-rapuan jam 11.54pm

No comments:

Post a Comment